środa, 10 kwietnia 2013

Dear Beliebers.


Belieberki!
Potrzebna Wasza pomoc!
Chcę zrobić duży materiał o najfajniejszych dziewczynach, jakimi są polskie Beliebers. Pilnie potrzebne mi są historie Waszej fascynacji Justinem oraz przygód związanych z łódzkim koncertem. Będziecie miały super pamiątkę i satysfakcję. Proszę, zgłaszajcie się na mojego e-maila (madziab0705@wp.pl), wpisując jedynie swoje imię, a ja w odpowiedzi powiadomię Was o szczegółach przedsięwzięcia.
Jeśli pomożecie zrealizować mi ten pomysł, to gwarantuję, że zebrany materiał trafi do samego Justina Biebera.

a więc treść chyba jest zrozumiała.:D
naprawdę,bardzo prosimy Was o pomoc,o angażowanie się do tego projektu. tylko w Was nadzieja,Beliebers!

2 komentarze:

  1. przepraszam bardzo, ale czytając takie coś czuję się lekko urażony! czemu dla Ciebie beliebers to tylko dziewczyny? ja jestem chłopakiem i też chętnie bym wziął udział w Twoim projekcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie tylko dziewczyny,po prostu napisała to moja mama. jeżeli jesteś chętny,to pisz na e-mail madziab0705@wp.pl bardzo mile widziane historie Boy Belieberów.;)) moja mama bardzo się cieszy z tego,że chłopaki też chcieliby się w to zaangażować.:))

      Usuń